Dye DSR / DSR+ Techservice / Paintball marker reparatieservice

SKU: 6386

59,95

Op voorraad
Product beschrijving

DOWNLOAD HIER HET TECH SERVICEFORMULIER

Paintball Sport marker reparatie & werkplaatsservice voor Dye DSR en DSR + paintball markers.

Wij zijn een officieel gecertificeerd DYE service en tech center!

Wij repareren uw Dye DSR en DSR+. Of het nu gaat om een klein lek, een routinecontrole aan het begin van het seizoen of grote reparatie- en onderhoudswerkzaamheden, uw Dye DSR en DSR+ is in de beste handen bij onze monteur.

In onze winkel hebben we een uitgebreid assortiment reserveonderdelen en een volledig uitgeruste paintball marker-werkplaats. Hierdoor zijn ook ingewikkeldere reparaties geen enkel probleem. Onze ervaren monteurs zijn bekend met alle gangbare modellen paintball markers en kunnen u snel en betrouwbaar helpen.

BELANGRIJKE TECH-SERVICE-INFORMATIE

1. Geen reparatie mogelijk zonder ondertekend bestelformulier. ( download hier het formulier )

2. Geen herstelling mogelijk zonder voorafgaande betaling van de bestelling. (Betalingsmogelijkheden: vooruitbetaling, PayPal, directe overschrijving)

ONZE TECH SERVICE IN EEN OOGOPSLAG - Prijzen en reikwijdte van de diensten

Forfaitaire kosten voor foutcontrole, kostenraming, reparatie 1e werkuur, invetten etc.

€ 59,95 per stift.

werktijd van de technicus

Meerwerktijd berekenen we per kwartier aan € 15,- per kwartier extra.

Kosten voor reserve- en slijtdelen

Kleine onderdelen zoals vet en een of twee O-ringen zijn al inbegrepen in het vaste tarief van 59,95 euro. Extra reserveonderdelen zoals een solenoïde of, indien gewenst, een compleet nieuwe O-ringset worden apart in rekening gebracht.

Alle reserveonderdelen worden aangerekend aan de normale verkoopprijs. Als er extra reserveonderdelen nodig zijn, neemt onze technicus contact met u op om dit te bespreken. Zonder overleg worden geen belastbare componenten geplaatst.

Reinigingskosten voor vuile stiften

Maak uw marker schoon voordat u deze naar ons opstuurt. Wij bieden een REPARATIESERVICE aan, geen REINIGINGSSERVICE . We verwachten dat de markeringen op dezelfde manier naar ons worden verzonden als u ze wilt retourneren. De buitenkant van de marker dient vrij te zijn van verfresten, schelpresten en ander vuil van het speelveld. De binnenkant moet ook altijd schoongemaakt worden als de bal barst, dit lost ook een groot aantal mogelijke problemen op die de reden kunnen zijn dat je marker niet meer goed werkt. Het schoonmaken is uw zaak, de reparatie is van ons. Als je marker vuil is wanneer je hem naar ons opstuurt, zal onze technicus hem moeten schoonmaken alvorens hem te repareren, waarvoor we een extra uur werk (59,95 euro) in rekening brengen. Dus bespaar jezelf alsjeblieft geld en ons werk door je marker met zorg te behandelen en hem altijd goed schoon te maken na het spelen. De reparatie is dan ook sneller.

Verzenden

De verzendkosten zijn altijd ten laste van de klant. (retourzending). Wij dekken geen verzendkosten voor reparatieservices. Houd er ook rekening mee dat niet-gratis pakketten over het algemeen niet worden geaccepteerd.

– ONBETAALDE PAKKETTEN WORDEN NIET AANVAARD –

duur van de reparatie

We zullen uw marker zo snel mogelijk verwerken. Het kan echter zijn dat er andere markeringen bij ons zijn voor onderhoud. We verwerken technische bestellingen altijd in chronologische volgorde en proberen niet meer dan ca. 5 - 10 werkdagen te nemen voor de reparatie. Afhankelijk van het model en de moeilijkheidsgraad van de reparatie kan deze termijn variëren. De technicus neemt contact met u op na ontvangst van uw marker. Dit gebeurt per telefoon of e-mail. Vul het technische formulier volledig in.

- GEEN VERWERKING MOGELIJK ZONDER BESTELFORMULIER -

Procedure voor het repareren van uw paintball marker



  1. Om uw paintballmarker door ons te laten repareren, gaat u naar het Techservice-gedeelte in de winkel en selecteert u de juiste service (markerreparatie / servicecontrole) voor uw markermodel als een item. U kunt de gewenste service eenvoudig via de winkel kopen als een normaal artikel en deze direct afrekenen. De prijs is inclusief de foutanalyse, het opmaken van de kostenraming voor de reparatie van uw marker en een vol uur werk door onze monteur. U kunt direct in het artikel kiezen of u de marker na de reparatie (gratis) wilt ophalen in onze winkel of dat wij deze naar u thuis sturen (6,90 euro DHL verzending).


  2. ZONDER BESTELFORMULIER GEEN VERWERKING MOGELIJK - Gelieve onderstaand reparatie-/serviceformulier in te vullen en bij te voegen met de marker die u ons ter reparatie opstuurt. Daar staat alle belangrijke informatie die we nodig hebben voor een snelle reparatie. Begrijp alsjeblieft dat we alleen bestellingen kunnen accepteren en verwerken met een volledig ingevuld en ondertekend formulier. Als het formulier niet correct is ingevuld en onze technicus daardoor belangrijke informatie mist, kunnen er vertragingen optreden.


  3. Na ontvangst van uw marker start onze technicus direct met testen en foutanalyse. Hij neemt dan contact met u op en vertelt u waar het probleem ligt, hoe lang een reparatie gaat duren en hoe duur de reparatie inclusief alle onderdelen, werkuren etc. in totaal zal zijn. Begrijp alsjeblieft dat we op dit moment nooit met 100% zekerheid kunnen zeggen hoe duur een reparatie zal zijn, het kan zijn dat de ene fout succesvol wordt gecorrigeerd en er een andere verschijnt, dus de informatie is een grove richtlijn. Mochten de reparatiekosten tijdens de werkzaamheden echter om welke reden dan ook flink oplopen, dan neemt onze monteur uiteraard weer contact met u op om dit te verduidelijken.


  4. Na overleg met onze monteur beslist u of de reparatie uitgevoerd moet worden of niet. De prijs van de kostenraming wordt verrekend met de uiteindelijke prijs wanneer de bestelling wordt geplaatst. Als de reparatie binnen het kader van het forfait (59,95 euro) kan worden uitgevoerd, gaat onze monteur zonder overleg aan de slag en repareert hij uw marker onmiddellijk.









Meer informatie over onze reparatieservice



  1. De betaalmethoden die voor u beschikbaar zijn voor markerreparaties zijn vooruitbetaling, Paypal en directe overschrijving. - De servicekosten (EUR 59,95) dienen direct na aanschaf van de Techservice te worden voldaan. Zonder ontvangst van betaling wordt de marker niet verder verwerkt.


  2. Op elke reparatie die wij uitvoeren geven wij 2 weken garantie op onze reparatiewerkzaamheden.


  3. De kosten van verzending van de te repareren artikelen van en naar de locatie zijn in ieder geval voor rekening van de klant.


  4. Indien tijdens de reparatie extra kosten worden gemaakt, dienen deze volledig te zijn voldaan voordat de marker wordt geretourneerd.




U kunt ook alle informatie over onze technische dienst in detail lezen op deze pagina: PAINTBALL SPORTS TECH SERVICE INFORMATIE.

DOWNLOAD HIER HET TECH SERVICEFORMULIER

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om te beoordelen