First Strike FSC Techservice / Paintball marker reparatieservice
DOWNLOAD HIER HET TECHNISCHE SERVICEFORMULIER
Reparaties en werkplaatsservice voor Paintball-sportmarkeringen voor First Strike FSC Paintball-markeringspistolen.
Wij zijn een officieel gecertificeerd First Strike service- en techcentrum!
Wij repareren uw First Strike FSC. Of het nu gaat om een klein lek, een routinecontrole aan het begin van het seizoen of grote reparatie- en onderhoudswerkzaamheden, uw FSC is bij onze monteur in goede handen.
In onze winkel beschikken wij over een uitgebreid assortiment reserveonderdelen en een volledig uitgeruste paintballmarkerwerkplaats. Hierdoor zijn ook ingewikkeldere reparaties absoluut geen probleem. Onze ervaren monteurs zijn bekend met alle gangbare paintballmarkermodellen en kunnen u snel en betrouwbaar helpen.
BELANGRIJKE INFORMATIE OVER TECHNISCHE SERVICE
1. Zonder ondertekend bestelformulier is reparatie niet mogelijk. ( Download hier het formulier )
2. Geen herstelling mogelijk zonder voorafgaande betaling van de bestelling. (Betaalmogelijkheden: vooruitbetaling, Paypal, directe overboeking)
ONZE TECHNISCHE DIENST IN EEN OOGOPSLAG - Prijzen en omvang van de diensten
Forfaitaire kosten voor foutcontrole, kostenraming, reparatie 1e werkuur, vet etc.
€ 59,95 per stift.
Werktijd technicus
Ieder kwartier rekenen wij extra werktijd aan € 15,- voor iedere extra 15 minuten.
Kosten voor reserve- en slijtageonderdelen
Kleine onderdelen zoals vet en een of twee O-ringen zijn al inbegrepen in het vaste tarief van 59,95 euro. Extra reserveonderdelen, zoals een solenoïde of, indien gewenst, een compleet nieuwe O-ringset, worden afzonderlijk gefactureerd.
Alle reserveonderdelen worden tegen de normale verkoopprijs in rekening gebracht. Als er meer vervangende onderdelen nodig zijn, neemt onze technicus contact met u op om dit te bespreken. Zonder overleg worden er geen betaalde componenten geïnstalleerd.
Reinigingskosten voor vuile stiften
Maak uw marker schoon voordat u deze naar ons verzendt. Wij bieden een REPARATIESERVICE , geen REINIGINGSSERVICE . Wij verwachten dat de stiften naar ons worden verzonden zoals jij ze graag terug wilt hebben. De buitenkant van de marker dient vrij te zijn van verfresten, schelpresten en ander vuil van het speelveld. Ook moet de binnenkant altijd schoongemaakt worden als de bal barst; dit lost ook een aantal mogelijke problemen op die de reden kunnen zijn dat je marker niet meer goed werkt. Schoonmaken is jouw taak, reparaties zijn de onze. Als uw marker vuil is wanneer u hem naar ons opstuurt, zal onze technicus hem eerst uitgebreid moeten schoonmaken alvorens hem te repareren, waarvoor wij nog een uurtje werk aanrekenen (59,95 euro). Bespaar uzelf dus geld en wij werken door zorgvuldig met uw marker om te gaan en deze na het spelen altijd goed schoon te maken. De reparatie gaat dan ook sneller.
Verzendkosten
De verzendkosten zijn doorgaans voor rekening van de klant. (Retourzending). Wij vergoeden geen verzendkosten voor reparatiediensten. Houd er ook rekening mee dat verzonden pakketten over het algemeen niet worden geaccepteerd.
– ONVRIJE PAKKETTEN WORDEN NIET AANVAARD –
Duur van de reparatie
Wij verwerken uw marker zo snel mogelijk. Het kan echter zijn dat wij andere markeringen hebben voor onderhoud. We verwerken technische bestellingen over het algemeen chronologisch achter elkaar en proberen de reparatie niet langer dan 5 - 10 werkdagen te laten duren. Afhankelijk van het model en de moeilijkheidsgraad van de reparatie kan deze periode variëren. De technicus neemt contact met u op na ontvangst van uw marker. Dit gebeurt telefonisch of per e-mail. Vul het technische formulier volledig in.
- GEEN BEWERKING MOGELIJK ZONDER BESTELFORMULIER -
Proces voor het repareren van uw paintballmarker
- Om uw paintballmarker door ons te laten repareren, gaat u naar het Techservice-gedeelte van de winkel en selecteert u de juiste service (markerreparatie / servicecontrole) voor uw markermodel als artikel. U koopt eenvoudig de gewenste dienst via de winkel als een normaal artikel en betaalt deze direct. De prijs is inclusief de foutanalyse, het opmaken van de kostenraming voor de reparatie van uw marker en een vol uur werktijd van onze technicus. U kunt direct in het artikel kiezen of u de marker na de reparatie bij ons wilt ophalen (gratis) of dat u deze door ons thuis wilt laten opsturen (6,90 euro DHL verzendkosten).
- ZONDER BESTELFORMULIER GEEN VERWERKING MOGELIJK - Vul onderstaand reparatie-/onderhoudsformulier in en stuur dit mee met de marker die u ter reparatie naar ons opstuurt. Alle belangrijke informatie die we nodig hebben voor een snelle reparatie, wordt daar vastgelegd. Begrijp alsjeblieft dat we alleen bestellingen kunnen accepteren en verwerken met een volledig ingevuld en ondertekend formulier. Als het formulier niet correct is ingevuld en onze technicus belangrijke informatie mist, kunnen er vertragingen optreden.
- Na ontvangst van uw marker zal onze technicus onmiddellijk beginnen met het controleren en analyseren van de fouten. Hij zal dan contact met u opnemen en u vertellen waar het probleem zit, hoe lang een reparatie zal duren en hoe duur de reparatie inclusief alle onderdelen, werktijd etc. in totaal zal zijn. Begrijp op dit punt alstublieft dat we nooit met 100% zekerheid kunnen zeggen hoe duur een reparatie zal zijn. Het kan zijn dat de ene fout met succes wordt gecorrigeerd en er zich een andere voordoet, dus de informatie is in eerste instantie een ruwe richtlijn. Mochten de reparatiekosten tijdens de werkzaamheden om wat voor reden dan ook aanzienlijk stijgen, dan neemt onze monteur uiteraard nogmaals contact met u op om dit te verduidelijken.
- Na een gesprek met onze monteur beslist u of de reparatie wel of niet moet worden uitgevoerd. De prijs van de kostenraming wordt bij het plaatsen van de bestelling verrekend met de definitieve prijs. Als de reparatie binnen het vaste tarief (59,95 euro) kan worden uitgevoerd, zal onze technicus zonder overleg met zijn werk beginnen en uw marker onmiddellijk repareren.
Meer informatie over onze reparatieservice
- Beschikbare betalingsmethoden voor markerreparaties zijn onder meer vooruitbetaling, Paypal en directe overboeking. - De servicekosten (59,95 euro) dienen direct na aanschaf van de technische dienst te worden betaald. Zonder ontvangst van betaling wordt de marker niet verder verwerkt.
- Voor elke door ons uitgevoerde reparatie geven wij 2 weken garantie op onze reparatiediensten.
- De kosten voor het heen en terug sturen van de te repareren artikelen zijn altijd voor rekening van de klant.
- Mochten er tijdens de reparatie extra kosten ontstaan, dan dienen deze volledig betaald te worden voordat de marker wordt geretourneerd.
Alle informatie over onze technische dienst kunt u ook in detail lezen op deze pagina: PAINTBALL SPORTS TECH SERVICE INFORMATIE.
Je moet ingelogd zijn om een beoordeling te plaatsen.
Er zijn nog geen beoordelingen.