Carmatech SAR-12 Techservice / reparatieservice voor paintballmarkers

SKU: 6353

59,95

Op voorraad
Product beschrijving

DOWNLOAD HIER HET TECHDIENSTFORMULIER

Paintball-sportmarkeringen Reparatie- en werkplaatsservice voor Carmatech SAR-12 paintballmarkeringen.

Wij zijn een officieel gecertificeerd Carmatech service- en techcentrum!

Wij repareren uw Carmatech SAR-12. Of het nu gaat om kleine lekkages, een routinecontrole aan het begin van het seizoen of grote reparatie- en onderhoudswerkzaamheden, uw SAR-12 is bij onze technici in de beste handen.

In onze winkel beschikken wij over een uitgebreid assortiment reserveonderdelen en een volledig uitgeruste paintballmarkerwerkplaats. Hierdoor zijn ook ingewikkeldere reparaties absoluut geen probleem. Onze ervaren monteurs zijn bekend met alle gangbare paintballmarkermodellen en kunnen u snel en betrouwbaar helpen.

BELANGRIJKE TECHNISCHE SERVICE-INFORMATIE

1. Zonder ondertekend bestelformulier is reparatie niet mogelijk. ( download hier het formulier )

2. Geen reparatie mogelijk zonder voorafgaande betaling van de bestelling. (Betaalmogelijkheden: vooruitbetaling, PayPal, directe overboeking)

ONZE TECHNISCHE DIENST IN EEN OOGOPSLAG - Prijzen en omvang van de diensten

Forfaitaire kosten voor foutcontrole, kostenraming, reparatie 1e werkuur, vet etc.

€ 59,95 per stift.

werktijd van de technicus

Per kwartier extra werktijd berekenen wij € 15,- voor iedere extra 15 minuten.

Kosten voor reserve- en slijtageonderdelen

Kleine onderdelen zoals vet en een of twee O-ringen zijn al inbegrepen in het vaste tarief van 59,95 euro. Extra reserveonderdelen zoals een solenoïde of, indien gewenst, een compleet nieuwe O-ringset worden afzonderlijk gefactureerd.

Alle reserveonderdelen worden tegen de normale verkoopprijs in rekening gebracht. Als er extra reserveonderdelen nodig zijn, neemt onze technicus contact met u op om dit te bespreken. Zonder overleg worden er geen belastbare componenten geïnstalleerd.

Reinigingskosten voor vuile stiften

Maak uw marker schoon voordat u deze naar ons verzendt. Wij bieden een REPARATIESERVICE , geen REINIGINGSSERVICE . Wij verwachten dat de markers op dezelfde manier naar ons worden verzonden als u ze graag retour wilt ontvangen. De buitenkant van de marker dient vrij te zijn van verfresten, schelpresten en ander vuil van het speelveld. Ook moet de binnenkant altijd schoongemaakt worden als de bal barst, dit lost ook een groot aantal mogelijke problemen op die de reden kunnen zijn dat je marker niet meer goed werkt. De schoonmaak is uw zaak, de reparatie de onze. Als uw marker vuil is wanneer u hem naar ons opstuurt, zal onze technicus hem moeten schoonmaken alvorens hem te repareren, waarvoor wij een extra uur werk aanrekenen (59,95 euro). Bespaar uzelf dus geld en wij werken door zorgvuldig met uw marker om te gaan en deze na het spelen altijd goed schoon te maken. De reparatie gaat dan ook sneller.

Verzenden

De verzendkosten zijn altijd voor rekening van de klant. (retourzending). Wij vergoeden geen verzendkosten voor reparatiediensten. Houd er ook rekening mee dat niet-gratis pakketten over het algemeen niet worden geaccepteerd.

– ONBETAALDE PAKKETTEN WORDEN NIET AANVAARD –

duur van de reparatie

Wij verwerken uw marker zo snel mogelijk. Het kan echter zijn dat er andere markers bij ons aanwezig zijn voor onderhoud. Wij verwerken technische bestellingen altijd in chronologische volgorde en proberen de reparatie binnen ongeveer 5 - 10 werkdagen uit te voeren. Afhankelijk van het model en de moeilijkheidsgraad van de reparatie kan deze periode variëren. De technicus neemt contact met u op nadat hij uw marker heeft ontvangen. Dit gebeurt telefonisch of per e-mail. Vul het technische formulier volledig in.

- GEEN BEWERKING MOGELIJK ZONDER BESTELFORMULIER -



Procedure voor het repareren van uw paintballmarker





  1. Om uw paintballmarker door ons te laten repareren, gaat u naar het Techservice-gedeelte in de winkel en selecteert u de juiste service (markerreparatie / servicecontrole) voor uw markermodel als artikel. U kunt de gewenste dienst eenvoudig als een normaal artikel via de winkel kopen en direct betalen. In de prijs zijn de foutanalyse, het opmaken van de kostenraming voor de reparatie van uw marker en een vol uur werk door onze technieker inbegrepen. U kunt direct in het artikel kiezen of u de marker na de reparatie (gratis) wilt ophalen in onze winkel of dat u deze door ons thuis wilt laten opsturen (6,90 euro DHL verzendkosten).



  2. ZONDER BESTELFORMULIER GEEN VERWERKING MOGELIJK - Vul het onderstaande reparatie-/serviceformulier in en stuur dit mee met de markering die u ons ter reparatie toestuurt. Alle belangrijke informatie die we nodig hebben voor een snelle reparatie, wordt daar vastgelegd. Begrijp alsjeblieft dat we alleen bestellingen kunnen accepteren en verwerken met een volledig ingevuld en ondertekend formulier. Als het formulier niet correct is ingevuld en onze technicus daardoor belangrijke informatie mist, kunnen er vertragingen optreden.



  3. Na ontvangst van uw marker gaat onze technicus direct aan de slag met testen en foutanalyse. Hij neemt dan contact met u op en vertelt u waar het probleem ligt, hoe lang een reparatie gaat duren en hoe duur de reparatie, inclusief alle onderdelen, werkuren etc., in totaal gaat kosten. Begrijp op dit moment alstublieft dat we nooit van tevoren met 100% zekerheid kunnen zeggen hoe duur een reparatie zal zijn. Het kan zijn dat de ene fout met succes wordt gecorrigeerd en er een andere verschijnt, dus de informatie is een ruwe richtlijn. Mochten de reparatiekosten tijdens de werkzaamheden om wat voor reden dan ook aanzienlijk stijgen, dan neemt onze monteur uiteraard nogmaals contact met u op om dit te verduidelijken.



  4. Na een gesprek met onze monteur beslist u of de reparatie wel of niet moet worden uitgevoerd. De prijs van de kostenraming wordt bij het plaatsen van de bestelling verrekend met de definitieve prijs. Als de reparatie binnen het kader van het forfait (59,95 euro) kan worden uitgevoerd, zal onze technicus zonder overleg met zijn werkzaamheden beginnen en uw marker onmiddellijk repareren.







Meer informatie over onze reparatieservice



  1. De beschikbare betalingsmethoden voor markerreparaties zijn vooruitbetaling, Paypal en directe overboeking. - De servicekosten (EUR 59,95) dienen direct na aanschaf van de Techservice te worden betaald. Zonder ontvangst van betaling wordt de marker niet verder verwerkt.


  2. Voor iedere reparatie die wij uitvoeren geven wij 2 weken garantie op onze reparatiewerkzaamheden.


  3. De kosten voor het verzenden van de te repareren artikelen van en naar de locatie zijn in ieder geval voor rekening van de klant.


  4. Mochten er tijdens de reparatie extra kosten ontstaan, dan dienen deze volledig betaald te worden voordat de marker wordt geretourneerd.




Alle informatie over onze technische dienst kunt u ook in detail lezen op deze pagina: PAINTBALL SPORTS TECH SERVICE INFORMATIE.

DOWNLOAD HIER HET TECHDIENSTFORMULIER

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om te beoordelen